Pagina's

zondag 24 februari 2013

Nog een inhaalbeweging, maar dan een andere

Bij de vorige drie brieven aan Florien nam ik me telkens voor een liedje toe te voegen dat ik in die maand vaak beluisterde. U raadt het al; dat ben ik vergeten. Ah ja.
Dus bij deze nog een inhaalbeweging, maar dan een andere.

Het liedje van maand 1:
In deze maand luisterde ik de nieuwe cd Klara's muziekdoos plat en dan vooral één liedje (dat Kwinten ondertussen behoorlijk de kast op jaagt, haha :)), The little drummer boy. Ik zocht en vond een versie op Youtube, maar die is uiteraard een beetje anders dan die van Klara. Het is, hoe kan het ook anders in die periode, een kerstliedje. Maar je kan je de komende maanden nog aan kerstliedjes verwachten hoor, daarin doe ik niet aan seizoenen.




En deze zalig grappige disney-versie kon ik u ook niet onthouden (en hij is leeee-lijk! voor Tinne)):


Het liedje van maand 2:

Een liedje van op de verzamelcd van theatergezelschap Braakland/Zhebilding, nummerke zeven Dreaming. Maar dat vond ik uiteraard niet op Youtube, jammerlijks genoeg!
Een ander dan, Kokkie Bilbao van op De Bremer Stadsmuzikanten.
Maar dat vond ik ook niet op Youtube natuurlijk. Een teaserke dan, want ik geef het op, koop die cd!





Het liedje van maand 3:

Yevgueni, mijn liefste vrienden. Fantastische groep, ga ze ontdekken.
Eenzaam met jou (hartje)


Voilà, ingehaald! (oef!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten