Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Op bezoek

Woensdagnamiddag gingen we op bezoek bij neefje Tom (eigenlijk weet ik de juiste familieband niet; zoon van mijn nicht = achterneef van mij, maar van Florien?) die geboren is op 31 oktober en dus ongeveer Floriens leeftijd heeft.

Ik nam een stuk van madame Zsazsa's haverbananencake mee en een geflockte body met fluorescerende eendjes. Ik nam er helaas geen foto van...

Het recept vind je hier.

En hier volgt een klein fotoverslagje van hun kennismaking op de speelmat:





















Die gaan nog veel pret hebben samen, je ziet het nu al in hun oogjes!

2 opmerkingen:

  1. 2 dotjes bij elkaar! Ze groeien als kolen! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu al wakker? Ik zie dat blogger er een heel eigen tijdsaanduiding op nahoudt, maar het is nog geen acht uur!

    BeantwoordenVerwijderen