Pagina's

woensdag 3 april 2013

Wolken zijn de nieuwe snorren

Een enigszins cryptische omschrijving voor een bescheiden bevinding. Een jaar geleden ongeveer begon ik overal in blogland, op Pinterest, op Etsy enzovoort snorren te zien. Werkelijk o-ve-ral! En ze zijn er nog hoor, zij het in mindere mate ondertussen.
Want de wolken zijn aan een tegenbeweging bezig! Wolken zijn in! En ok, we hebben deze winter al genoeg wolken gezien, regen en sneeuw brachten ze koppig mee. Voor mij mag dat nog blijven duren, maar dat durf ik hier niet luidop te schrijven. En omdat ik stiekem al uitkijk naar volgende herfst, hier een paar foto's van Pinterest met wolken, wolken, wolken!
Kijk maar eens:

Wolkenpapierkunst




Een wolkenkostuum...

 Wolkenkussens...



 Een wolkenmobiel...


Een wolkenpennenzak...


Wolken - 'smores...


 Een wolkenpin


 En zelfs wolkenmacarons!


Blij dat ik ben om mee te doen met de 'wolkenrage', ik begreep niet zo goed waarom die snorren plots zo interessant waren. Een kwestie van smaak zeker? :)
Voor de links naar de foto's en eventuele tutorials, ga maar eens kijken op mijn Pinterest of zoek op 'cloud' op je Pinterest pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten