Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Hip hip rahoe, een cadeau voor Lou!

We mochten naar een babyborrel en zoals altijd gingen er boekjes mee als cadeau... maar ik kon het niet laten ook iets zelfgemaakts toe te voegen:

Twee geflockte bodies, naar analogie met het geboortekaartje:




En een tas voor de mama die ik sjabloneerde met papieren doilies (ge weet wel, zo van die papierkes die ge in de betere tearoom onder uw taske krijgt ;)). Echt leuk om te doen en een mooi effect vind ik.


En dan vond ik in de Zeeman nog best een hip slabbetje en deed ik er nog een eigengestempeld notitieboekje bij, altijd handig!


Er was ook I love daddy, maar het is naar mijn bescheiden mening de mommy die in het begin het meest beloond mag worden ;)
Proficiat Liselotte en Sven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten