Pagina's

dinsdag 4 maart 2014

Willen de volgers van deze blog dan nu opstaan?

Liefste blogbuiskindertjes,

Kijk eens rechts ---> Ik lees '7 volgers' via Bloglovin'. U ook?
Ik plan een nieuwe give away, iets groots, iets met stofjes in pakketjes en oorbellen en schimmenspelen en en en... nog iets.
Maar! Dan moet eerst dat aantal omhoog :) Ik zie wel dat jullie massaal aan het lezen zijn, stiekemerds, maar ik ben een vrouw van cijfers (totaal niet) en dus vind ik dat belangrijk. Nee eerlijk, veel lezers stimuleert het bloggen. Voor mij toch.
Binnenkort post ik foto's van de give away als extra omkoopmateriaal, maar daarvoor ga ik eerst even op vakantie.

Veel groetjes,
Je Magali

3 opmerkingen:

  1. Ik ben een volger en wou gisteren reageren op je post over K&G; ik had een hele tekst getypt en heb verschillende keren geprobeerd maar ik kon hem niet posten. Ik weet niet wat er mis ging; bij anderen kan ik wel reageren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha, vandaag lukt het wel! Zal dus aan mij hebben gelegen :-)

      Verwijderen
    2. Jammer, nu ben ik wel benieuwd naar je reactie:) !

      Verwijderen